INFORMACE A DOPORUČENÍ JAK POSTUPOVAT KDYŽ ...
Jsem tu nově nebo chci upravit jmenovku na schránce nebo zvonku , co mám dělat?
Jsme panelový dům po rozsáhlé rekonstrukci a snažíme se, aby určité věci nadále pěkně vypadaly. V případě, že jste nový obyvatel nebo potřebujete upravit jméno na zvonku nebo schránce, oslovte člena představenstva (p. Luboše Světelského nebo pí Lenku Novákovou) a o vše se postaráme. Opravdu nestojíme o různě polepené schránky a zvonky, když se to dá vyřešit i jinak.
Chci provést rekonstrukci koupelny, jak mám postupovat?
Nejprve je zapotřebí sepsat žádost ve které uveďte rozsah prováděných prací a přibližný termín požadovaného započetí rekonstrukce.
Tuto žádost opatřenou Vaším jménem, číslem bytu a podpisem doručte zástupci družstva (p. Světelský - Weberova 8),
který Vás bude informovat o dalším postupu.
Chci vyměnit vchodové dveře do bytu včetně futer, jak mám postupovat ?
Je třeba podat písemnou žádost s přílohou fotodokumentace vstupních bytových dveří a jejich technických parametrech s přibližným
termínem požadovaného započetí výměny. Tuto žádost opatřenou Vaším jménem, číslem bytu a podpisem doručte zástupci družstva
(p. Světelský - Weberova 8), který Vás bude písemně informovat o dalším postupu.
Chci si do bytu instalovat nové radiátory, jak mam postupovat ?
V tomto případě je opět zapotřebí sepsat písemnou žádost s uvedením jakých radiátorů se výměna týka a předat ji komptentní osobě k vyjádření
(p. Světelský - Weberova 8). Dále je nutné oslovit firmu spravující měřidla tepla v našem panelovém domě (Termi s.r.o. Varnsdorf),
která Vám poskytne instrukce, jak postupovat při jejich demontáži. Výměnu radiátorů musí provádět pouze firma nebo osoba tomu způsobilá!
Po výměně radiátorů je opět potřeba zajistit s Termi s.r.o. Varnsdorf opětovnou instalaci včetně zaplombování měřidel na topení a
hlavně zajistit vyvážení otopné soustavy ! Všechny tyto úkony jsou zpoplatněny a hradíte je Vy.
Kape nebo teče mi radiátor, co mám dělat ?
V případě kapajícího nebo tekoucího radiátoru kontaktujte domovníka ve vašem vchodě, který zajistí vše potřebné pro to, aby dále nedocházelo k poškození Vašeho majetku, majetku ostatních osob a majetku BDW. Případně zajistí pohotovostní servis.
Dle ustanovení § 4, písm. h) vyhl.č. 308/2015 Sb. Hradí opravu BDW, pokud v NS není uvedeno následující:„ Nájemce hradí náklady spojené s drobnými opravami v bytě související s jeho užíváním a náklady spojené s
běžnou údržbou do výše 1.000,--Kč, nebo 5.000,--Kč.“ V takovém případě pak hradí nájemce pouze ze svého a nikoliv BDW, neboť je možno se smluvně od vyhlášky odchýlit.
V prostorách stoupaček kape nebo teče voda, na koho se obrátit ?
V případě, že zjistíte kapající nebo tekoucí vodu v šachtě svislého vedení SUV a TUV kontaktujte domovníka ve vašem vchodě případně jinou kompetentní osobu, která zajistí vše potřebné pro to, aby dále nedocházelo k poškození Vašeho majetku, majetku ostatních osob a majetku BDW.
Mohu si uložit nějaké movité věcí ve společných sklepních prostorách ?
V případě, že si potřebujete ve sklepních prstorách dočastně uložit nějaké movité věci (nábytek, spotřebiče apod.), je Vaší povinností o této skutecnosti informovat člena představenstva odpovědného za věci technické. Domluvit s ním, jak dlouho zde věci budou přibližně uloženy a tyto věci také označit, aby ostatní obyvatelé věděli, že se nejedná o věci odložené.